JA TENIM BLOG!!!!!

Benvingudes a totes les aficionades al món de les labors. Des de fa molts anys ens han agradat totes les manualitas com el punt de creu i el ganxet, però darrerament ens hem enganxat al patchwork gràcies a l'Angels que ens va engrescar a fer un curs.Poc a poc anirem pujant totes les cosetes que hem anat fent.
dissabte, 06 novembre, 2010

dilluns, 23 de gener del 2012

PER FI ...ACABADA!

Ni me'n recordo de quan vaig començar a fer-me la meua bossa de les labors. Fa un munt de temps que vaig triar algunes robes que tenia de la meua tia i vaig decidir fer-me una bossa gran per transportar les labors el cap de setmana  (Gandesa-Prat / Prat-Gandesa)

Com que encara no havia fet cap aplicació amb les nines Sumbonette em va fer gràcia posar-hi un nino i una nina a banda i banda.

La veritat és que entre una cosa i altra se m'ha fet molt difícil acabar la bossa i anava agafant´la i deixant-la però finalment estic contenta amb el resultat, la combinació estampat i llunes ha quedat força original!

Bé, ha costat però a la fi m'agrada com ha quedat!    
Bolsa labores patchwork

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Carme sòc l'Àngels, t'ha quedat xulíssima .... i per dins hi has fet butxaques.....??

Pepi i Carme ha dit...

Gràcies Angels, si efectivament per dintre te dues butxaques